http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

niedziela, 1 stycznia 2012

Witam noworocznie!

Mam nadzieję, że wszyscy doszli już do siebie po sylwestrze. Ja nowy rok witałam w dresie - polecam! :))

Dzisiejszy dzień jest dla mnie szczególny. Dzisiaj mija rok, odkąd tutaj
z wami jestem. Wspaniały rok pełen nowych doświadczeń
i znajomości... Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe słowa, za ogrom pozytywnych emocji, za to, że jesteście. :))
W związku z powyższym mam dla Was coś słodkiego - niespodziankę, którą można otrzymać, wpisując się w komentarzu do 15 stycznia
i umieszczając u siebie informację o candy.
Losowanie będzie prawdopodobnie dnia następnego (wszystko zależy od tego, w jakim stanie skończę zabawę studniówkową). :))


Życzę Wam szczęścia w nowym roku i mnóstwo energii do twórczej pracy. :*
Ściskam!

95 komentarzy :

  1. Gratuluję rocznicy i oby tak dalej!!! A na candy chętnie się zapiszę;)
    pozdrawiam serdecznie!
    Całusy !;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ps. do siego roku i udanej studniówki!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, pewnie ten rok prędko przeleciał :) cukiereczków nigdy dość, dlatego też w kolejce staję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, chętnie przyłączę się do zabawy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bosko:)mam nadzieje,ze to bede ja :P

    OdpowiedzUsuń
  6. kochana, kolejnych wspaniałych twórczych lat:)...ustawiam się w kolejce przesyłając noworoczne pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego Karolinko w tym roku!!! Coś dostałam od Ciebie - jeszcze nie widziałam, ale już dostałam "cynk" od Teściowej że jest jakaś przesyłka!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też w dresie i też polecam :D:D
    zapisuję się! wygrana w Twoim candy to prawdziwa gratka :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam szanowne grono, zapisuje sie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. melduję gotowość w zabawie ;))

    ps. a dres jest the best ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja może nie w dresie, ale domowo :)
    Dołączam do candy,a w Nowym Roku życzę wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się do zabawy i zapraszam na Karnawałowe candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "w jakim stanie skończę zabawę studniówkową" heheheh na pewno w dobrym i z pozytywnymi emocjami :D
    ja mam studniówke 14 stycznia i już się nie mogę doczekać :)
    a na candy oczywiście się zapisuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy i przyłączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuje sie i zycze udanej studniowki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. udanej imprezy! :D
    oczywiście zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To może i ja się dopisze do kolejki;)Choć jak zwykle moje szczęście w dniu losowania sobie ... pójdzie na spacer:P
    Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja z chęcią zapiszę się na candy :) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To zycze wspanialej studniowki a niespodzianki uwielbiam
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! I życzę kolejnego twórczego roku i wielu kreatywnych prac! I staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  22. i ja, i ja ...
    w kolejce grzecznie się ustawiam !!! niespodziewajki są najlepsze :)!
    pozdrawiam i gratuluję ,,roczku,, !
    ja w świecie blogerów dopiero przygodę zaczynam !

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje rocznicy:).Chetnie w kolejce się u stawiam. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    lovelythings-marta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ustawiam się w kolejce, uwielbiam niespodzianki:) może mi się poszczęści
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. to jeszcze ja (: pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. To ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję rocznicy:)życzę wielu twórczych pomysłów:)na candy się zapisuję.

    zapraszam do mnie na candy.
    pozdrawiam wanda

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje z okazji rocznicy:) a jednocześnie życzę udanej studniówki!:D
    niespodzianki lubię więc stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja jestem chętna!
    I zapraszam do mnie na candy: http://zzielonejwyspy.blox.pl/2011/12/Drugie-candy-na-Zielonej-Wyspie.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Czyli nie tylko ja w dresie witałam nowy rok :)
    Z chęcią ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dołączę i ja: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam także na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  32. życzę jeszcze wielu takich okazji do świętowania i staję grzecznie w kolejce.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przede wszystkim - NIEZAPOMNIANEJ STUDNIÓWKI!!! Może po niej będziesz miała dla mnie szczęśliwą rękę ;)
    Zapraszam na Candy u mnie

    OdpowiedzUsuń
  34. życzę jeszcze wielu takich okazji do świętowania:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) Zapisuję się i pozdrawiam ciepło!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję, i udanej zabawy, czekam na niespodziankę ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Staję w kolejce i zapraszam do mnie! :)
    szczescie-jest-blisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. dopisuję się i ja do kolejki po słodkości ;o)
    Być może szczęście uśmiechnie się do mnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluje pierwszej rocznicy i oby tych rocznic było coraz więcej :) Z pewną dozą nieśmiałości zapisuję się na Candy :) i po cichu zapraszam do siebie na bloga i na candy :) http://misioka.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję rocznicy :)
    I staję grzecznie do kolejki :)

    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję roczku :) i życzę kolejnych pięknych, twórczych i pozytywnych chwil.
    Również zapisuję się na zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. No cóż ja dopiero stawiam pierwsze kroczki ,Tobie gratuluję z całego serca i pozdrawiam bbbb mocno:)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię niespodzianki i chętnie się skuszę na Twoją :).

    OdpowiedzUsuń
  44. Ustawiam się w kolejeczce :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisuję się na Candy, bo bardzo lubię cukierki. Słodkości są mniam.
    Mój mail:edytaszymalska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego dobrego z okazji roczku, wielu twórczych chwil i oczywiście udanej zabawy:) Ustawiam się w kolejce z miłą chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  47. zapisuję się

    udostępniłam info. na swoim koncie na FB (https://www.facebook.com/profile.php?id=100002674937334)

    e-mail:magda1_1998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Z chęcią się zapisuję :)
    elima-elima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy;)
    Zgłaszam się do candy;)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  51. zgłaszam się i ja!
    scrapfantazje.blogspot.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szampanskiej zabawy studniowkowej:) i ustawiam sie w ogonku do niespodziankowych słodkości :)

    Beakie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Niespodzianka? To musi być coś fajowego. Oczywiście, że staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  54. Oczywiście ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja ustawiam się w kolejce.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. liczę na to, że liczba 60 przyniesie mi szczęście w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratulacje rocznicy. Ja też się zapisuje.
    emilia-konopko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję rocznicy i z radością ustawiam się w ogonku:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam niespodzianki!!! ustawiam się więc w kolejce i czekam niecierpliwie na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  61. No no,niespodzianka brzmi kusząco,
    więc i ja się wpisuję:)
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  62. życze wszystkiego co najlepsze i ustawiam się grzecznie wkolejce

    OdpowiedzUsuń
  63. Lubię niespodzianki :)
    Staję na końcu ogonka i z niecierpliwością czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy, szkoda, że dopiero teraz tu trafiłam, ale w wolnym czasie nadrobię zaległości. Oczywiście ustawiam się w kolejce na niespodziankę, może szczęście mi dopisze;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  65. Gratuluję rocznicy i przyłączam się do zabawy! :) Zapraszam również do siebie na moje pierwsze Candy.

    OdpowiedzUsuń
  66. baw się cudownie na studniówce!
    a ja w tym czasie ustawię się grzecznie w kolejce po niespodziankę ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. stanę w kolejce a 13 stycznia mam urodziny może akurat coś wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję rocznicy :)
    Dopisuję się do kolejki i zapraszam na słodycze u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Życzę udanej imprezy studniówkowej i 3mam kciuki za zbliżającą się maturę! A do candy ustawiam się grzecznie w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja również do kolejki się ustawiam i zapraszam do mnie na anielskie candy :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  71. robisz śliczności, mam nadzieję, że szczęście się do mnie uśmiechnie:)
    baw się dobrze na studniówce;):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. Z wielką ochotą staję w kolejce i życzę kolejnych twórczych rocznic blogowania:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  74. Z wielką chęcią staję w kolejce i zapraszam również do siebie - do nowo otwartego sklepu z papierkami i na Candy z okazji jego otwarcia ---> www.magicznakartka.pl :-)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  75. Zgłaszam się baaaardzo chętnie :)) Banerek na Jarkowych Bazgrołach w zakładce konkursy :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam niespodzianki. Gratuluję rocznicy. Ja ciągle czuję się początkującą blogerką i z niecierpliwością czekam na taką rocznicę jak Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Gratuluję wspaniałej pierwszej rocznicy i trzymam kciuki za kolejne!
    Bannerek nt. candy na moim blogu codziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ehhh studniówka kiedy to było :) to i ja sie zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  79. udanej studniówki zatem,
    ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. o to życzę udanej zabawy a tymczasem dopisuję się do kolejki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  81. Życzę udanej zabawy na studniówce.:)
    Dopisuję się do Candy i pozdrawiam!
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję rocznicy ! z ogromną przyjemnością dopisuję się do długiej listy pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Gratuluję i również dopisuję się do listy :)
    Banerek mieszka już na http://tierra-es-mia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. gratuluje roczku i chętnie staje w kolejce ;)
    udanaej studniówki! :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję rocznicy i staję w kolejce po niespodzinakowe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Gratulacje :)

    Chętnie się zapiszę i przy okazji zapraszam na candy do siebie!

    Mam nadzieję, że dobrze będziesz się bawić studniówce... oby lepiej niż ja na swojej ;D

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  87. Uwielbiam niespodzianki więc się zapisuje moze jako ostatnia ale zdążyłam .pozdrawiam
    martatymczuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. Jeśli mogę jeszcze, to dopisuję się :) .
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  89. Gratuluję:-)
    Lubię niespodzianki, chętnie się ustawię w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  90. i ja jako 93 :D
    Udanego balu ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka