http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

sobota, 5 grudnia 2015

Mikołajkowe drobiazgi

Kochani, wybaczcie moją nieobecność - tak starałam się bywać tu częściej, niestety ostatnio mój czas pochłania wstrętna praca licencjacka, do tego rozłożyło mnie choróbsko...
Niedługo wrócę ze zdwojoną siłą - taką mam nadzieję. :)

Na blogu Magicznej Kartki trwa magiczne grudniowe odliczanie. Dziś przedstawiam Wam jedną z moich inspiracji.:)
Z okazji jutrzejszych Mikołajek przygotowałam drobne upominki
dla mojego małego braciszka i siostry.
Dla Jasia mam słodkości w torebeczce ozdobionej papierami z kolekcji Święta małych odkrywców, Anielska Symfonia oraz Mali Odkrywcy.
 Z jednej strony wór prezentów niesie grubaśny Mikołaj:
Z drugiej strony czekają na niego dzielne renifery. :)
Dla siostry na diecie słodkości nie będzie. ;)
Dla niej mam coś ładnego i pachnącego... kartkę ze świeczkami, które bardzo lubi. 
Wykorzystałam w niej kolekcje Wieczór Wigilijny oraz Ptasie Trele i świąteczne dodatki.
A oto produkty wykorzystane w moich pracach:
Ciepło pozdrawiam,
Karolina

5 komentarzy :

  1. Prześliczne prace :) Zdrówka życzę dużo i posyłam moc dobrej energii na szybkie ukończenie pracy licencjackiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka! Nie zazdroszczę pracy lic.,ale niestety...każdy musi przez to przejść:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne świąteczne upominki, zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka