http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Wakaaacje

Dziś kolorowy blejtram ze zdjęciem mojego braciszka.
Bo właśnie wakacyjny scrap lub blejtram to temat sierpniowego wyzwania na blogu Magicznej Kartki, do którego serdecznie Was zapraszam. :)
Ja wakacyjnych zdjęć jeszcze nie mam, ale właśnie dzisiaj rozpoczęłam urlop (hurrra!), więc już niedługo będę mieć mnóstwo zdjęć do oscrapowania. :)


Zostawiam Was więc ze słodkim Jaśkiem i pędzę się pakować! Mam nadzieję, że opuchnięta noga (ugryziona przez jakieś paskudztwo) i opuchnięta twarz (od bolącego zęba) nie pokrzyżują nam wakacyjnych planów. Grunt to pozytywne nastawienie! ;)
Buziaki, K. ♥♥♥

1 komentarz :

  1. świetny blejtram, taki radosny i pełen optymizmu :)
    udanego urlopu Karolcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka