http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

piątek, 2 grudnia 2016

Grudzień

No i mamy grudzień...
Mój ambitny plan celebrowania każdego grudniowego dnia wydaje mi się być dzisiaj zdecydowanie nierealny. Mam ochotę zaszyć się pod kołdrą i wyjść w okolicach 24 grudnia...
Grudzień jak grudzień - jest zimno, ciemno i ciągle chce mi się spać. Czerwony nos, elektryzujące się włosy i oblodzone drogi. No i jeszcze raz ciemno - wychodzę z domu, gdy powoli robi się jasno, wracam, gdy jest już ciemno - nie ma więc mowy o robieniu zdjęć w tygodniu.
Nie lubię zimy. Grudniownik chyba pójdzie do kosza...
W ramach mojego protestu nie będzie dziś kartek świątecznych! ;)
Będą za to trzy męskie kartki na pięćdziesiątkę w formacie A5.




Ciepło pozdrawiam!
Karola ♥♥♥

7 komentarzy :

  1. Ha ha! No fajny protest! Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no,no....męskość z kartek bije! fajnie...a co do protestu? jak trzeba to trzeba :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Grudniownik można wykorzystać i w przyszłym roku - kosz to zdecydowanie nieodpowiednie miejsce dla niego o NIE.
    A kartki w Twoim wydania zawsze robią na mnie wrażenie - idealnie potrafisz oddać męski klimat.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki!
    Twój protest popieram i rozumiem bo sama nie lubię poruszać się po oblodzonych chodnikach i ulicach.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne wszystkie :) w ogóle męskie kartki genialnie Ci wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne - niby męskie - ale odrobina nie męskiego koloru nadała im delikatności

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka