http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

piątek, 17 lutego 2017

Kartka Księga - na pożeganie

Witajcie, Kochani!
Dziś odmiana od zwykłych kartek, które na co dzień się tutaj pojawiają.
Kartka księga to fantastyczna forma przekazania życzeń. Wyjątkowa i elegancka.
U mnie pojawia się po raz drugi jako podziękowanie dla koleżanki odchodzącej na emeryturę.
Postawiłam w niej na delikatne beże i pastelowe kwiaty.
Pierwszą stronę mojej kartki księgi zdobi piękna tekturka I-Kropki.
W środku księgi znajduje się kieszonka na pieniężny upominek oraz kartka z życzeniami i dużo miejsca na podpisy współpracowników.
Paseczkowy papier pochodzi ze sklepiku Magicznej Kartki.







Jak Wam się podoba? :)
Ciepło pozdrawiam,
Karolina ♥♥♥

6 komentarzy :

  1. Cudowna księga, koleżanka z pewnością się wzruszy gdy ją dostanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy zaglądałam na Twojego bloga i jestem zachwycona :)
    Świetnie ujęte posty a zdjęcia fenomenalne :)
    Cudowna praca! :)
    Ja dopiero początkująca w temacie prowadzenia bloga,
    chodź pracami ręcznymi wszelkiego rodzaju zajmuję się od dziecka :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://handmadewrotka.blogspot.com/
    Gorąco pozdrawiam i czekam na Twoje nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna forma przekazania życzeń - kartka księga wyjątkowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka