http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

czwartek, 31 sierpnia 2017

Pudełko Ślubne z przegródkami EKO

Dziś kolejna odsłona mojego ulubionego ostatnio projektu
- drewniana skrzynka z przegródkami jako prezent ślubny.
Tym razem w wersji eko, która była motywem przewodnim całej uroczystości.
Wykorzystałam więc karton kraft oraz mój ulubiony kremowy papier Laserowe LOVE z kolekcji Beige and Green JOY z uroczym serduszkowym motywem. Dodałam tekturkę Młodej Pary Laserowe LOVE.
Zobaczcie efekt końcowy - mi ogromnie podoba się taki styl. :)


Pozdrawiam cieplutko,
Karolina

15 komentarzy :

  1. Te pudełka to Twój znak rozpoznawczy! Bardzo mi się podobają :) Zdradzisz, co to za wykrojnik, na którym są imiona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać! :)
      To Marianne Design - Banners

      Usuń
  2. Prześliczne - takie romantyczne i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełka na herbatę w takiej interpretacji jeszcze nie widziałam. Ale bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt końcowy zachwyca - przepiękne ślubne pudełko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale opracowałaś to pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka