http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

sobota, 25 maja 2013

Kochanej Mamie

Kilka kartek na to szczególne święto. :)) Wszystkie z udziałem papierów Magicznej Kartki
oraz przepięknych kwiatów dostępnych na półkach Paperii.







Maleńkie podsumowanie cieszyńskiego zlotu (tydzień po czasie - rety, jak ten czas pędzi!)...
Było cudownie! Ola - wielkie gratulacje za wspaniałą organizację. :**
Ogromnie się cieszę ze spotkania z ekipą Paperii - Kochani, cudownie było Was poznać. :))
Becia, dziękuję za doborowe towarzystwo i namówienie mnie na warsztaty.
Do zobaczenia za rok!
♥♥♥


14 komentarzy :

  1. Piękne. Wszystkie wersje kolorystyczne wyglądają bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. delikatne, eleganckie, śliczne :) bardzo, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki, szczególnie ostatnia! Wielkie brawa!
    Piękny identyfikator!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki są zachwycające :) Bardzo podoba mi sie motyw nutek :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te karteczki. A Twój identyfikator (liczny!) mnie kompletnie zawstydził, że nasze zrobiłam takie proste!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, masz mobilizację, żeby za rok z czymś jeszcze piękniejszym wystąpić :** Pozdrawiam ciepło, Szefowo :))

      Usuń
  6. Piękne kartki dla Mam. Takie delikatne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolinko, karteczki jak zawsze piękne i delikatne a za Zlot :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Delikatne,subtelne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka