http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

czwartek, 6 czerwca 2013

Tunis [DT Paperia]

Tak, wreszcie się zmobilizowałam! Udało mi się zdążyć przed kolejnymi wakacjami. :))
Oscrapowałam masę cudownych wspomnień z naszego ubiegłorocznego pobytu w Tunezji. Zmobilizowało mnie do tego czerwcowe wyzwanie Paperii, którego tematem są PODRÓŻE.






Mam nadzieję, że jesteście tym wyzwaniem równie mocno zainspirowani, jak ja. :))
Życzę Wam więc cudownej twórczej pracy!


W albumie wykorzystałam m.in.:
Karolina 
♥♥♥

PS Mojej wspaniałej Szefowej - Kasi - dziękuję za nieocenioną pomoc w realizacji powyższej pracy. :))

20 komentarzy :

  1. Świetny albumik! Taki zwiewny i radosny - kojarzący się właśnie z wakacjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! Bardzo radosny i energetyczny

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdrość zżera normalnie :)
    świetny album, kolorowy i radosny, uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja :) Świetnie dobrałaś papiery ;) samej chyba nie przyszło by mi do głowy tak je połączyć a wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomijając piękność i niezwykłość tego dzieła, rzucił mi się w oczy też facet w szarych spodniach, który wygląda, jakby sikał na te melony :D ^^

    :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoneczny i rewelacyjny album :) Nic tylko pozazdrościć: a)wyjazdu; b) albumu :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny album, ciepły,wesoły,wakacyjny...
    już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę go na żywo :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie go wyczarowałaś,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Album jest przepiękny! Zdjęcia rewelacyjne - zresztą nic dziwnego skoro jesteś taka ładna :)

    Dziękujemy za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fanatstyczne zdjęcia w cudnej oprawie ;) aż miło oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Album jest świetny! Wszystko pasuje do siebie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Biel i błękit to dominujące kolory w Tunezji:) Od razu jak zobaczyłam album wiedziałam, że to Tunezja:) Cudny album! Podziwiam Twój styl od dawna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka