http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

czwartek, 20 czerwca 2013

Pastelowy ślub

Mój wymarzony... :)) Ale nie o tym teraz.
Dzisiaj będzie komplet ślubny - kartka w pudełku w brzoskwiniowych kolorach.
Z pięknych papierów Studia75 - Vintage memories.




Powyższy komplet stworzyłam jakiś czas temu z tęsknoty za moimi ulubionymi pastelami...
Piękne kwiaty, jakie wykorzystałam znajdziecie na półkach Paperii. Polecam! :))

Dziękuję za miłe słowa pod moją ostatnią pracą. Cieszę się, że album przypadł Wam do gustu. :))
Pozdrawiam ciepło,
Karolina

12 komentarzy :

  1. Wspaniała kartka i pudełko, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo matko jaki śliczny ten komplet *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i delikatny komplet :) a pastelowe kolorki tych papierów też uwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, delikatny komplecik:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędny, pastele pięknie współgrają z delikatnością dodatków...

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie delikatny i szalenie elegancki, wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska ta karteczka. Gratuluję pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka