http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

niedziela, 9 października 2016

Album Karolinki

Witajcie!
Pokażę dziś pastelowy album przeznaczony dla maleńkiej Karolinki.
Zdecydowałam się połączyć w nim nie tylko odcienie różu, ale też niebieskości i beże.
Album powstał na najlepszej pod słońcem bazie I-Kropki 20x25cm, a papiery to mix kolekcji Magicznej Kartki oraz Bee Scrap - Tupot bosych stóp. :) Tekturki pochodzą ze sklepu I-Kropka.
Uwaga, dużo zdjęć - nie mogłam się zdecydować, które pokazać. ;)


Ciepło pozdrawiam wszystkich odwiedzających! :)
K. ♥♥♥

8 komentarzy :

  1. Piękny, radosny album Karolinko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny!!! Będzie wspaniałą pamiątką!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny albumik, z pewnością po wielu, wielu latach będzie wzruszał - i zdjęciami i pięknym wykonaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dziecięcy, radosny albumik. Ja tam lubię jak jest dużo zdjęć, można wszystko szczegółowo pooglądać ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Że dużo zdjęć to tylko plus, ja tam zdjęcia lubię, album śliczny. Bardzo podobają mi się wszystkie tekturkowe dodatki i ślicznie wyglądają te serwetki poprzycinane do półkół lub innych kształtów, takie są delikatne i bielusieńkie... a napisy na nich czy grafiki takie wyraziste. Całość cudna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka