http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

sobota, 15 października 2016

Box dla emerytki

Witajcie, Kochani!
Przybywam dziś z pomarańczowym boxem dla pani Tereni, która w kwietniu odchodziła na emeryturę. Tak, to kolejna bardzo zaległa praca. ;)
Pani Terenia, zapytana o to, co chciałaby dostać od swoich koleżanek na pożegnanie, odpowiedziała - faceta, który będzie serwował jej drinki.
Z wyzwaniem wspaniale poradził sobie SnipArt, który stworzył dla mnie tę świetną tekturkę.
Ja zapakowałam przystojniaka w pudełeczko i oto, co powstało...

Papiery to Magiczna Kartka.
Ciepło pozdrawiam i dziękuję za wszystkie miłe słowa pod moimi postami. :)
Karolina  ♥♥♥

8 komentarzy :

  1. Urzekły mnie Twoje prace! Ich estetyka, delikatność, sposób fotografowania, przepiękna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, bardzo starannie wykonany. Super :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. I następny box z "fajnym panem" ;) Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poskakałam trochę i widzę, że robisz naprawdę piękne boxy - będę Cię częściej podglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka