http://maarchewkowa.blogspot.com/search/label/urodziny

czwartek, 6 października 2016

Dla malucha

Dzień dobry! :)
Na blogu Magicznej Kartki ruszyło nowe wyzwanie - w październiku tworzymy pracę z wzorem patchworkowym. Moja inspiracja to dziecięca kartka urodzinowa.
Wykorzystałam w niej ścinki różnych kolekcji w odcieniach błękitu - Wata Cukrowa, Mali Odkrywcy, Niewinność.

Grafika od Janet, a kwiatuszki wykonała dla mnie Scrapelka. :)
Dziękuję za miłe słowa pod postami i pozdrawiam wszystkich odwiedzających!
Karolina  ♥♥♥

3 komentarze :

  1. Cudne kolorki są w Twoich pracach jaśniutkie i bardzo intensywne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Delikatna i radosna! Na pewno ucieszy dzieciątko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, wesoła karteczka :) ja jeszcze tej grafiki nie wykorzystałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa! ♥♥♥

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka